• Prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • Prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu ewidencjonowanego,
  • Prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych, oraz sprawozdań finansowych,
  • Obsługa płacowo-kadrowa w tym: sporządzanie list wynagrodzeń, oraz wystawianie zaświadczeń,
  • Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
  • Sporządzanie dokumentacji PFRON,
  • Sporządzanie dokumentacji GUS,
  • Sporządzanie dokumentacji NBP,
  • sporządzanie wniosków kredytowych,
  • Reprezentacja klienta przed instytucjami administracji publicznej szczebla centralnego oraz lokalnego,
  • Doradztwo z zakresu rachunkowości, finansów oraz kadr i płac